• info@bplanet.si 01 777 88 99
  • bplanet d.o.o. PE Brezovica Tržaška cesta 539 1000 Ljubljana
deli zapis:
Besedila na spletni strani
KB
15.04.2016

S stranko se ponavadi v prvi fazi izdelavi dogovorimo za vsebino, ki jo bodo imeli predstavljeno na spletni strani. Zelo pogosto se zgodi, da na email dobim 20 strani dolgo besedilo o podjetju, ki bi ga stranka želela imeti vključenega na spletno stran. Ko omenim, da želim besedila le za 1 - 2 strani, ponavadi zaznam godrnjanje nad svojo zahtevnostjo :) Zato naj razložim ...

 

Branje tiskanega medija ali spletne strani se zelo razlikuje. Lahko bi rekli, da na spletu ne beremo, ampak skeniramo informacije. Kot hitri primer vzemimo članek o isti temi iz tiskanega Dela in ga primerjamo s člankom na 24ur.com. Pri količini besedila ene strani iz Dela na spletu, bi zavili z očmi, predrsali čez tekst in odšli s strani. Še posebno če še ne veste, da vas ta informacija dejansko zanima.

 

Pomembno je, da so besedila kratka in jedrnata.

 

Pri vsakem besedilu se vprašamo, kaj bo obiskovalca naše strani najbolj zanimalo in brez katere informacije ne sme odditi z naše strani. 

 

Npr. lahko zapišemo:

"Pred davnimi časi, še pred drugo svetovno vojno je moj oče Slavko ugotovil, da obožuje delo na šivalnem stroju. Mama ga je dolga leta prepričevala naj pusti delo v tovarni in se poda na samostojno pot. To je tudi storil, malo po rojstvu tretjega sina in leta 1956 odprl podjetje. Kasneje je izučil mojega brata, ki je ob njegovi upokojitvi prevzel posel, ta pa je izučil mene. Leta 1991 sem sam prevzel vodenje podjetja."

 

Lahko pa zapišemo:

 

Z ljubeznijo  v našem družinskem podjetju šivamo že od leta 1956. 

 

Končno sporočilo je enako, dolgoletna družinska tradicija. Vendar verjetnost, da bo kdo temeljito prebral prvi primer je zelo majhna. Sploh, če ga bomo skrili nekam v zavihek »o nas«. Če pa umestimo ta stavek na prvo stran nad video ali v nogo strani, bo ta bistveno bolj opazen in povečala se bo verjetno, da bo obiskovalec, ki ceni družinsko tradicijo stopil v stik z vami.

 

Torej vprašati se je treba o bistvenih informacijah, ki jih hočemo izpostaviti na strani in jih oblikovati tako, da se ne izgubijo v poplavi drugih informacij, ki jih želimo predstaviti.