• info@bplanet.si 01 777 88 99
  • bplanet d.o.o. PE Brezovica Tržaška cesta 539 1000 Ljubljana
deli zapis:
Elementi odlične spletne strani
KB
19.10.2016

Na žalost vam moram zaupati, da univerzalnega recepta za odlično spletno stran ni…  :)

 

… lahko pa sledimo smernicam, ki vplivajo na uspešno spletno stran.

 

Zaupanje

Stranka mora na naši strani dobiti občutek zaupanja podjetju, produktu, storitvi. Neprofesionalna spletna stran bo v potencialni stranki vzpostavila dvom v mojo strokovnost in resnost podjetja.

Zaupanje gradimo z jasno izpostavljenimi podatki o podjetju, telefonsko številko, naslovom. Pogosto priporočam, da v stran vključimo čimveč svoje osebnosti in obrazov, tako potencialne stranke dobijo občutek, da vas poznajo, čeprav vaš še niso srečali. Kupljene fotografije so lepe in profesionalne, vendar ne odražajo vas. Zato, če vam ni preveč nerodno uporabite fotografije sebe, poslovne stavbe, vaše trgovine. Seveda za to poprosite profesionalca z dobrim portfolijem (sosed z dobrim fotoaparatom ne šteje :) ).

 

Jasna navigacija in hiearhija

Premikanje med podstranmi na spletni strani mora biti jasno. Podatki morajo biti urejeni in kategorizirani. Ne smemo dovoliti, da stranka ne ve kje se nahaja. Jasno moramo definirati poudarke, naslove, podnaslove.

 

Ciljne skupine

Dobro je točno vedeti na kakšno ciljno skupino ciljamo. Npr. ženskam bodo všeč druge barve kot moškim, otrokom bo črno-bela spletna stran dolgočasna, starejšim pa je potrebno prilagoditi velikost pisave za lažjo berljivost.

 

Klik k akciji

Dober gumb “pošljite povpraševanje” ali “naročite zdaj” lahko vašo stran popelje na drugo raven. Visokokontrastni in dobro postavljen gumb (po možnosti rdeč, oranžen, ali zelen), lahko poviša vašo prodajo oz. število povpraševanj za več kot polovico.

 

Minimalizem

Ne govorim le iz svojega oblikovalskega stališča, minimalizem se mora izražati tudi skozi besedila. Besedila morajo biti kratka in jedrnata. Včasih smo imeli mišljenje, da več vsebine obiskovalca obdrži dlje časa na strani, izkazalo pa se je ravno nasportno. Malo vsebine, ki je jasno organizirana obiskovalca dlje časa obdrži na strani in je bolj aktiven v branju in klikanju.

 

Dobra prva stran

Ni pomembna le za dober prvi vtis (barvno, tipografsko, vsebinsko). Na prvi strani morajo biti na kratko predstavljene vse (ali vsaj bistvene) vaše podstrani. To je pomembno predvsem zaradi navigacije na mobilnih telefonih, saj stranka lažje pride do željene vsebine.

 

 

Spletna stran prilagojena za mobilne naprave je NUJNA, sploh če tržimo svoje storitve preko socialnih omrežij, ki jih uporabljamo predvsem na mobilnih telefonih. Google je neoptimiziranim stranem za mobilne naprave že napovedal vojno, sedaj pa je Google napovedal vojno tudi popup-om in bo v kratkem strani, ki te ob prihodu napadejo z prijavo na novice, posebnimi ponudbami ipd., preprosto izločil.